مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات

جناب آقای دکتر حسین مولوی وردنجانی

وظایف:

- برنامه ریزی در جهت توسعه زیر ساختهای پژوهش های در سطح دانشگاه و مراکز تحقیقاتی و تعامل با معاونت های دانشگاه در حیطه پژوهش های بومی و مورد نیاز سیستم سلامت
- آسیب شناسی تحقیقات در سطح دانشگاه و برنامه ریزی در جهت ارتقاء در تمام مراحل انتخاب موضوع ، نگارش پروپوزال ، اجرا و نگارش گزارش نهایی و چاپ مقاله در مجلات معتبر
- برنامه ریزی و حمایت از پروژه های چند مرکزی، کوهورت ها، نظام ثبت بیماری ها و داده های نظام سلامت
- نظارت بر عملکرد دفاتر و واحد های زیر مجموعه مدیریت توسعه و ارزیابی تحقیقات
تلفن: داخلی ۷۷۳۶ (۱۹ الی ۳۲۳۰۵۴۱۰ -۰۷۱)
پست الکترونیک: hosseinmolavi@ymail.com

معاون مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات و (رئیس گروه برنامه ریزی و ارزیابی تحقیقات)

جناب آقای دکتر علی پوست فروش فرد

وظایف:

- امور نظارت و پایش برنامه عملیاتی دفتر مدیریت توسعه وارزیابی
- نماینده معاونت در امور شوراهای مدیریت دانش دانشگاه، کمیته HSR دفتر ریاست دانشگاه و HSR معاونت آموزشی
- بررسی و پایش وضعیت امور پژوهشی در دانشکده ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه
- دبیر کمیته منتخب پژوهشی دانشگاه
- عضو شورای پژوهشی کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه 
- مسئول کمیته HSR معاونت تحقیقات و فناوری
- امور پرسنلی دفتر توسعه و ارزیابی تحقیقات
- مسئول سامانه پژوهشیار دانشگاه
تلفن: ۳۲۱۲۳۸۹-۰۷۱
پست الکترونیکی: poostforoush_a@sums.ac.ir
رئیس گروه توسعه و ارزیابی مراکز تحقیقاتی و فعالیتهای تحقیقاتی

جناب آقای دکتر امید فاضل زاده

وظایف:

- امور شورای عالی مراکز تحقیقات و پایش فعالیتهای تحقیقاتی مراکز
- نماینده معاونت در امور شوراهای حقوق شهروندی، برنامه ریزی، HSE، کارگروه پژوهش و فناوری استان و جذب اعتبارات برون دانشگاهی، گروه فکر و عملیات دانشگاه، کارگروه ویژه شورای عالی آمار، کمیته دیده بانی سلامت و امنیت غذایی استان
- مسئول واحد مطالعات کوهورت دانشگاه 
- مسئول واحد برنامه ریزی و آمار معاونت
تلفن: داخلی ۷۴۵۹ (۱۹ الی ۳۲۳۰۵۴۱۰ -۰۷۱)
پست الکترونیکی:Omid.fazelzadeh@gmail.com 
جناب آقای کامبیز اسکندری

وظایف:

- کارشناس امور مالی طرح های تحقیقاتی خارج دانشگاهی و قراردادهای مربوطه
کارشناسی طرح های تحقیقاتی مراکز تحقیقاتی و پایش و پیگیری گزارش های معوقه
- صدور قرارداد، اسناد مالی و اقساط طرح ها و ارجاع به واحد حسابداری
- رابط فناوری اطلاعات و مسئول تجهیزات سمعی و بصری و...
- همکاری در تدوین گزارش های آماری مورد نیاز
تلفن: داخلی ۷۳۸۲ (۱۹ الی ۳۲۳۰۵۴۱۰ -۰۷۱)
پست الکترونیکی: eskandarik@sums.ac.ir
سرکار خانم سیده ندا شاه قاسمی

وظایف :

کارشناس طرح های تحقیقاتی دانشکده دندانپزشکی و داروسازی و تحصیلات تکمیلی دانشکده های پیراپزشکی، مدیریت و اطلاع رسانی ، علوم و فناوریهای نوین، تغذیه و علوم غذایی و علوم توانبخشی، پایش و پیگیری گزارش های معوقه
- بررسی و پایش گزارش طرح های تحقیقاتی (تحصیلات تکمیلی، گرنت و کمیته تحقیقات دانشجویی)
- صدور قرارداد، اسناد مالی و اقساط طرح ها و ارجاع به واحد حسابداری
- همکاری در ارزشیابی سالیانه معاونت تحقیقات
تلفن: داخلی ۷۹۲۴ (۱۹ الی ۳۲۳۰۵۴۱۰ -۰۷۱)
پست الکترونیکی: Neda.shahghasemi61@gmail.com
سرکار خانم مرضیه اکبری باصری

وظایف:

-کارشناس سامانه کمیته ملی اخلاق در پژوهش دانشگاه، صدور کد های اخلاقی طرح های مصوب و مکاتبات با کمیته ملی اخلاق در پژوهش
-کارشناسی طرح های تحقیقاتی کمیته تحقیقات دانشجویی، HSR و دانشکده های (بهداشت-پرستاری و مامایی-پیراپزشکی-تغذیه-توانبخشی-علوم نوین-مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی و پایش و پیگیری گزارش های معوقه طرح ها )
-کارشناس طرح های تحصیلات تکمیلی دانشکده های پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س) و بهداشت
- امور گرنت های معاونت تحقیقات و فناوری
-صدور اسناد اقساط طرح ها و ارجاع به واحد حسابداری
- همکاری در ارزشیابی سالیانه معاونت تحقیقات
تلفن: ۳۲۱۲۲۴۳۸-۰۷۱
پست الکترونیکی: marzieh_akbari۶۳@sums.ac.ir
سرکار خانم هانا قاسمی

وظایف:

- کارشناس مسئول دفتر مدیریت توسعه و ارزیابی تحقیقات
- کارشناس مسئول مستقیم سیستم پژوهشیار دانشگاه
- کارشناس کمیته اخلاق کار با حیوانات آزمایشگاهی
- کارشناس مسئول پایش برنامه عملیاتی و فعالیتهای مرتبط مدیریت توسعه و ارزیابی تحقیقات
- همکاری درارزشیابی سالیانه معاونت تحقیقات
- کارشناس رابط سامانه طرح های تحقیقاتی وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
- ضابط رسیدگی به تخلفات پژوهشی

تلفن: داخلی ۷۷۸۳ (۱۹ الی ۳۲۳۰۵۴۱۰ -۰۷۱)
پست الکترونیکی:hajarghasemi۹۸@yahoo.com 

سرکار خانم ناهید چراغی

وظایف:

- کارشناس طرح های تحقیقاتی دانشکده پزشکی (امور عقد قرارداد طرح های پایان نامه ای و غیرپایان نامه ای)
-کارشناس طرح های تحصیلات تکمیلی دانشکده پزشکی
- پایش و پیگیری گزارش های معوقه و در خواست های بایگانی طرح)
- صدور قرارداد، اسناد مالی و اقساط طرح ها و ارجاع به واحد حسابداری
- همکاری در ارزشیابی سالیانه معاونت تحقیقات و فناوری
تلفن: داخلی ۷۷۸۰ (۱۹ الی ۳۲۳۰۵۴۱۰ -۰۷۱)
پست الکترونیکی:ncheraghi۳۷۹@yahoo.com
سرکار خانم نیلا رضایی

وظایف:

- کارشناس مسئول زیر سامانه های پژوهشیار،CV و سیستم کارنامه  
- کارشناس برنامه انتخاب پژوهشگر برتر دانشگاه
- همکاری در ارزشیابی سالیانه معاونت تحقیقات
- کارشناس شورای پژوهشی دانشگاه و پیگیری مصوبات شورا
 
تلفن:  داخلی ۷۶۹۱ (۱۹ الی ۳۲۳۰۵۴۱۰ -۰۷۱)
پست الکترونیکی:  neilarezaei70@gmail.com
سرکار خانم فاطمه گندمکار

وظایف:

- کارشناس امور بررسی و پایش گزارش های طرح های تحقیقاتی 
- کارشناس ارزشیابی کیفی دانشگاه
- امور وب سایت مدیریت توسعه و ارزیابی تحقیقات
- همکاری در ارزشیابی سالیانه معاونت تحقیقات

تلفن: داخلی ۷۴۵۸ (۱۹ الی ۳۲۳۰۵۴۱۰ -۰۷۱)
پست الکترونیکی:gandomkarf@sums.ac.ir
جناب آقای فریدون نجفی

وظایف:

- مسئول آموزش ضمن خدمت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه 
- کارشناس امور معرفینامه ها درون و برون دانشگاهی
- کارشناس صدور گواهی همکاری در طرح های تحقیقاتی
- امور بررسی و پایش گزارش طرح های تحقیقاتی دانشگاه (پایان نامه ها)
- همکاری در ارزشیابی سالیانه معاونت تحقیقات
تلفن: داخلی ۷۸۲۰ (۱۹ الی ۳۲۳۰۵۴۱۰ -۰۷۱)
پست الکترونیکی: research۷۱۴@sums.ac.ir
سرکار خانم محبوبه اهرمی

وظایف:

- کارشناس مسئول طرح های تحقیقاتی و پایان نامه های ارسالی به دانشگاه
- کارشناسی علمی طرح های تحقیقاتی و پایان نامه ها و ارجاع به کمیته ها و کارشناسان پژوهشی ستادی
- همکاری در ارزشیابی سالیانه معاونت تحقیقات
- ضابط رسیدگی به تخلفات

تلفن: ۳۲۱۲۲۴۳۸-۰۷۱
پست الکترونیکی: ahramimahbube@yahoo.com 
سرکار خانم صدیقه استوار

 وظایف:

- کارشناس واحد برنامه ریزی و آمار معاونت
- کارشناس رابط برنامه عملیاتی معاونت و سامانه HOP
- رابط HSE معاونت
- امور تدوین گزارش های آماری معاونت

تلفن: ۳۲۱۲۲۶۸۶-۰۷۱
پست الکترونیکی: arminakh۸۷@yahoo.com
متن استاتیک شماره 75 موجود نیست